Translate
Thursday, April 30, 2015
ហ្វេសប៊ុកលក់ខកចិត្តជាលើកដំបូងចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2012
កំណើនប្រាក់ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុន Facebook Inc ត្រូវបានអាក់ខាននៅត្រីមាសដំបូងដោយឥទ្ធិពលនៃប្រាក់ដុល្លារដ៏ខ្លាំងមួយដែលបណ្តាលឱ្យក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីការប៉ាន់ប្រមាណការលក់របស់ក្រុមអ្នកវិភាគនឹក "សម្រាប់ជាលើកដំបូងគិតចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2012 ការលក់បានកើនឡើង 42 ភាគរយដល់ $ 3,54 ពាន់លានដុល្លារនៅពេលពួកគេ អាចនឹងមានការកើនឡើង 49 ភាគរយដោយគ្មានបែបផែនរូបិយប័ណ្ណហ្វេសប៊ុកបានឱ្យដឹងថាកាលពីថ្ងៃពុធនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយ។ ហ្វេសប៊ុកបន្ទាប់ពីការទទួលបានកម្មវិធីដែលបានផ្ញើសារមួយដែលពេញនិយមនៅតំបន់អឺរ៉ុបនិងការធ្វើការប្តឹងឧទ្ធរណ៍ទៅអតិថិជននៅក្នុងតំបន់អាស៊ីដែលបង្កើតបានច្រើនជាងពាក់កណ្ដាលនៃប្រាក់ចំណូលរបស់ខ្លួននៅខាងក្រៅសហរដ្ឋអាមេរិកពង្រីកនេះបានមកនៅក្នុងការចំណាយមួយ។ ការប្រមូលផ្តុំគ្នា 6,2 ភាគរយដុល្លារនៅត្រីមាសទីពីរនេះស្នាមជាំដ៏ល្អបំផុតបើមិនដូច្នេះទេជា Facebook ប្រសើរឡើងព្រ័ត្រនិងគុណភាពនៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាពិសេសនៅលើទូរស័ព្ទដៃ។ ហ្វេសប៊ុកបានឱ្យដឹងថាការលក់ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបានកើនឡើង 46 ភាគរយដល់ $ 3.32 ពាន់លានដុល្លារពីឆ្នាំមុននិងបានកើនឡើង 55 ភាគរយដែលប្រែប្រួលតម្លៃរូបិយប័ណ្ណដោយមិនរាប់បញ្ចូល។ ការលក់ពាណិជ្ជកម្មផ្សព្វផ្សាយធ្វើឱ្យមានការកើនឡើងប្រមាណ 94 ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូលប្រចាំឆ្នាំរបស់ក្រុមហ៊ុននេះ។ លោក Brian Wieser អ្នកវិភាគនៃក្រុមស្រាវជ្រាវរបស់ Pivotal បាននិយាយថា: «កំណើនសេដ្ឋកិច្ចមូលដ្ឋានហាសិបប្រាំភាគរយគឺគួរឱ្យកត់សម្គាល់»។ «ខ្ញុំមិនគិតថាវិនិយោគិនមានចំនួនពីភាពធ្ងន់ធ្ងរនៃផលប៉ះពាល់រូបិយប័ណ្ណនេះ»។ ការរកប្រាក់ចំណូលមិនរាប់បញ្ចូលទំនិញមួយចំនួន 42 សេនក្នុងមួយហ៊ុនបើធៀបនឹង 35 សេនក្នុងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។ ក្រុមអ្នកវិភាគបានរំពឹងថានឹងមានចំនួន 40 សេនបើយោងតាមការព្យាករជាមធ្យមរបស់ពួកគេបានចងក្រងដោយ Bloomberg ។ អ្នកប្រើហ្វេសប៊ុកបានឱ្យដឹងថាកម្មវិធីដែលទទួលបានដ៏សំខាន់របស់ខ្លួនមានចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ជារៀងរាល់ខែបើធៀបនឹង 1,39 ពាន់លានដុល្លារនៅត្រីមាសទីបួននេះហើយការប៉ាន់ប្រមាណរបស់អ្នកវិភាគចំនួន 1,43 ពាន់លានដុល្លារមាន 1,44 ពាន់លានដុល្លារ។ ខណៈពេលដែលក្រុមហ៊ុននេះរំពឹងថានឹងមានឥទ្ធិពលកាន់តែធំនៅលើប្រាក់ចំណូលពីការឡើងចុះនៃរូបិយប័ណ្ណនៅក្នុងត្រីមាសបច្ចុប្បន្ននេះលោកស្រី Sheryl Sandberg ប្រធានផ្នែកប្រតិបត្តិការបាននិយាយថាពួកគេត្រូវបានទទួលយកទស្សនៈដ៏វែង។ នាងបាននិយាយថានៅក្នុងបទសម្ភាសមួយថា: «ប្រសិនបើយើងរីកលូតលាស់អាជីវកម្មរបស់យើងហើយយើងរីកលូតលាស់អាជីវកម្មការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់យើងនិងអ្នកប្រើប្រាស់របស់យើងនិងការចូលរួមរបស់យើងដែលជារឿងដ៏សំខាន់បំផុតដែលយើងអាចធ្វើបាន»។ ហ្វេសប៊ុកបណ្តាលឱ្យមានការព្រួយបារម្ភកាលពីឆ្នាំមុនដែលថាការបង្កើនការចំណាយនៃការជាច្រើនដូចជា 75 ភាគរយសម្រាប់ឆ្នាំ 2015 របស់ក្រុមហ៊ុននេះបានរួមតូចនៅថ្ងៃពុធនេះការព្យាករដែលថាចន្លោះពីនេះដោយនិយាយថាការចំណាយបន្ថែមទៀតទំនងជានឹងកើនឡើង 55 ភាគរយទៅ 65 ភាគរយ។ ហ្វេសប៊ុកបានបង្កើតហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយដែលមានវិសាលភាពនៅទូទាំងគេហទំព័រផ្សេងទៀតនិងកម្មវិធីទូរស័ព្ទដោយប្រើប្រាស់ទិន្នន័យរបស់ខ្លួនដើម្បីភ្ជាប់ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដើម្បីអត្តសញ្ញាណបុគ្គលអនាមិកនៅទូទាំងបណ្តាញ។ ក្រុមហ៊ុននេះក៏ត្រូវបានគេដាក់ការសង្កត់ធ្ងន់លើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មវីដេអូដែលលេងដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅលើមតិព័ត៌មានដ៏សំខាន់របស់ខ្លួន។ ក្រុមហ៊ុននេះបានឱ្យដឹងថា: វីឌីអូត្រូវបានគេមើលចំនួន 4 ពាន់លានដងជារៀងរាល់ថ្ងៃដែលភាគច្រើននៅលើទូរស័ព្ទដៃ។ ការសង្កត់ធ្ងន់លើវីដេអូនេះបានជួយឱ្យការឡើងពេញចិត្តហ្វេសប៊ុកនៅក្នុងឧស្សាហកម្មប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយនិងការកំសាន្ត, ការធ្វើឱ្យមានប្រភពប្រាក់ចំណូលកំពូលទាំងនោះមានមួយហ្វេសប៊ុកជាលើកដំបូង។ ពត៌មានអំពីទូរសព្ទ័ចល័តប្រាក់ចំណូល 73 ភាគរយបានមកពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទូរស័ព្ទដៃបានកើនឡើងពីប្រហែល 59 ភាគរយកាលពីឆ្នាំមុនក្រុមហ៊ុននេះបានរាយការណ៍។ លោកស្រី Sandberg បាននិយាយថា "យើងមានក្តីរំភើបណាស់ថាយើងនៅតែប្រាក់ចំណេញនៅលើការផ្លាស់ប្តូរទៅជាទូរស័ព្ទដៃនោះទេ»។ លោកស្រី Sandberg បានឱ្យដឹងថាប្រជាជនកាន់តែច្រើនកំពុងទស្សនាហ្វេសប៊ុកជារៀងរាល់ថ្ងៃជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុននេះបានរាយការណ៍ពីការប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃរបស់ 936 លាននាក់ជាមធ្យមនៅក្នុងខែមីនាពោលគឺកើនឡើង 17 ភាគរយពីមួយឆ្នាំមុន។ «យើងមិនគ្រាន់តែបន្តកើនឡើងប្រជាជននៅលើហ្វេសប៊ុកនៅជុំវិញពិភពលោកនោះទេប៉ុន្តែភាគរយប្រចាំថ្ងៃរបស់ប្រជាជនចូលមកហ្វេសប៊ុកមានការកើនឡើង»។ បណ្តាញសកលដែលអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មកើនឡើង 21 ភាគរយប្រចាំខែ 471 លាននាក់នៅក្នុងការនៅតំបន់អាស៊ីកាលពីឆ្នាំមុន 6,2 ភាគរយដល់ 307 លាននាក់នៅក្នុងតំបន់អឺរ៉ុបនិង 15 ភាគរយដល់ 453 លាននាក់នៅក្នុងពិភពលោកនេះ។ នៅតែមានប្រសិទ្ធិភាពនៃការកាត់បន្ថយប្រាក់ដុល្លារដ៏ខ្លាំងមួយដែលជាអ្នកប្រើប្រាក់ចំណូលជាមធ្យមក្នុងមួយមកពី 11 ភាគរយនៅទូទាំងពិភពលោកនៅត្រីមាសទីបួននេះ។ ការលក់របស់ក្រុមហ៊ុន Facebook បានបរាជ័យក្នុងការជួបព្យាកររបស់អ្នកវិភាគសម្រាប់ជាលើកដំបូងចាប់តាំងពីខែមេសាឆ្នាំ 2012 និងភាគហ៊ុនបានធ្លាក់ចុះ 4,3 ភាគរយនៅក្នុងផ្សារហ៊ុនបានពង្រីកបន្ទាប់ពីបិទក្នុងតម្លៃ $ 84.63 ។ ភាគហ៊ុននេះបានកើនឡើង 8,5 ភាគរយនៅឆ្នាំនេះបើធៀបនឹងការកើនឡើង 2,4 ភាគរយនៅក្នុងសន្ទស្សន៍ហ៊ុន S & P 500 ។ លោក Colin Sebastain អ្នកវិភាគនៅ Robert W Baird បានថ្លែងថា: «ក្រុមហ៊ុន Facebook មានសក្តានុពលដ៏ធំនៅក្នុងអាជីវកម្មជាយុទ្ធសាស្រ្តបណ្តាញផ្សព្វផ្សាយរបស់ពួកគេខណៈដែលពួកគេបានចាប់ផ្តើមការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មការបិទវែបសាយជាមួយនឹងវីដេអូច្រើនជាងនេះ, ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបន្ថែមទៀតនៅលើកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃនិងបន្ទាប់មកកម្មវិធី Instagram និង WhatsApp " & Co "Zuckerberg បានចាប់អារម្មណ៍ដោយមានកាលកំណត់របស់ Wall Street ដែលកំពុងរត់ក្រុមហ៊ុននេះរបស់ខ្លួនដោយផ្តោតលើរយៈពេលវែង»។
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment