Translate

Thursday, April 30, 2015

ហ្វេសប៊ុកលក់ខកចិត្តជាលើកដំបូងចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2012

កំណើន​ប្រាក់​ចំណូល​របស់​ក្រុមហ៊ុន Facebook Inc ត្រូវ​បាន​អាក់​ខាន​នៅ​ត្រី​មាស​ដំបូង​ដោយ​ឥទ្ធិពល​នៃ​ប្រាក់​ដុល្លារ​ដ៏​ខ្លាំង​មួយ​ដែល​ប​ណ្តា​ល​ឱ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​ដើម្បី​ការ​ប៉ាន់​ប្រមាណ​ការ​លក់​របស់​ក្រុម​អ្នក​វិភាគ​នឹក "សម្រាប់​ជា​លើក​ដំបូង​គិត​ចាប់​តាំង​ពី​ឆ្នាំ 201​​2 ការ​លក់​បាន​កើន​ឡើង 42 ភាគ​រយ​ដល់ $ 3,54 ពាន់​លាន​ដុល្លារ​នៅ​ពេល​ពួក​គេ អាច​នឹង​មាន​ការ​កើន​ឡើង 49 ភាគ​រយ​ដោយ​គ្មាន​បែបផែន​រូបិយប័ណ្ណ​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ពុធ​នៅ​ក្នុង​សេចក្តី​ថ្លែងការណ៍​មួយ​។ ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​បន្ទាប់ពី​ការ​ទទួល​បាន​កម្មវិធី​ដែល​បាន​ផ្ញើ​សារ​មួយ​ដែល​ពេញ​និយម​នៅ​តំបន់​អឺរ៉ុប​និង​ការ​ធ្វើការ​ប្តឹ​ង​ឧទ្ធរណ៍​ទៅ​អតិថិជន​នៅ​ក្នុង​តំបន់​អាស៊ី​ដែល​បង្កើត​បាន​ច្រើន​ជាង​ពាក់​កណ្ដាល​នៃ​ប្រាក់​ចំណូល​របស់​ខ្លួន​នៅ​ខាង​ក្រៅ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ពង្រីក​នេះ​បាន​មក​នៅ​ក្នុង​ការ​ចំណាយ​មួយ​។ ការ​ប្រមូល​ផ្តុំ​គ្នា 6,2 ភាគ​រយ​ដុល្លារ​នៅ​ត្រីមាស​ទីពីរ​នេះ​ស្នាម​ជាំ​ដ៏​ល្អ​បំផុត​បើ​មិន​ដូច្នេះ​ទេ​ជា Facebook ប្រសើរ​ឡើង​ព្រ័ត្រ​និង​គុណភាព​នៃ​ការ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ជា​ពិសេស​នៅ​លើ​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​។ ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ការ​លក់​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​បាន​កើន​ឡើង 46 ភាគ​រយ​ដល់ $ 3.32 ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ពី​ឆ្នាំ​មុន​និង​បាន​កើន​ឡើង 55 ភាគ​រយ​ដែល​ប្រែ​ប្រួល​តម្លៃ​រូបិយប័ណ្ណ​ដោយ​មិន​រាប់​បញ្ចូល​។ ការ​លក់​ពាណិជ្ជកម្ម​ផ្សព្វផ្សាយ​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​ការ​កើន​ឡើង​ប្រមាណ 94 ភាគរយ​នៃ​ប្រាក់​ចំណូល​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​។ លោក Brian Wieser អ្នក​វិភាគ​នៃ​ក្រុម​ស្រាវជ្រាវ​របស់ Pivotal បាន​និយាយ​ថា​: «​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច​មូលដ្ឋាន​ហាសិប​ប្រាំ​ភាគរយ​គឺ​គួរ​ឱ្យ​កត់​សម្គាល់​»​។ «​ខ្ញុំ​មិន​គិត​ថា​វិនិយោគិន​មាន​ចំនួន​ពី​ភាព​ធ្ងន់ធ្ងរ​នៃ​ផល​ប៉ះពាល់​រូបិយ​ប័ណ្ណ​នេះ​»​។ ការ​រក​ប្រាក់ចំណូល​មិន​រាប់​បញ្ចូល​ទំនិញ​មួយ​ចំនួន 42 សេន​ក្នុង​មួយ​ហ៊ុន​បើ​ធៀប​នឹង 35 សេន​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ដូច​គ្នា​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន​។ ក្រុម​អ្នក​វិភាគ​បាន​រំពឹង​ថា​នឹង​មាន​ចំនួន 40 សេន​បើ​យោង​តាម​ការ​ព្យាករ​ជា​មធ្យម​របស់​ពួក​គេ​បាន​ចង​ក្រង​ដោយ Bloomberg ។ អ្នក​ប្រើ​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​កម្មវិធី​ដែល​ទទួល​បាន​ដ៏​សំខាន់​របស់​ខ្លួន​មាន​ចំនួន​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ជា​រៀងរាល់​ខែ​បើ​ធៀប​នឹង 1,39 ពាន់​លាន​ដុល្លារ​នៅ​ត្រីមាស​ទី​បួន​នេះ​ហើយ​ការ​ប៉ាន់​ប្រមាណ​របស់​អ្នក​វិភាគ​ចំនួន 1,43 ពាន់​លាន​ដុល្លារ​មាន 1,44 ពាន់​លាន​ដុល្លារ​។ ខណៈ​ពេល​ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​រំពឹង​ថា​នឹង​មាន​ឥទ្ធិពល​កាន់​តែ​ធំ​នៅ​លើ​ប្រាក់​ចំណូល​ពី​ការ​ឡើង​ចុះ​នៃ​រូបិយ​ប័ណ្ណ​នៅ​ក្នុង​ត្រី​មាស​បច្ចុប្បន្ន​នេះ​លោកស្រី Sheryl Sandberg ប្រធាន​ផ្នែក​ប្រតិបត្តិការ​បាន​និយាយ​ថា​ពួក​គេ​ត្រូវ​បាន​ទទួល​យក​ទស្សនៈ​ដ៏​វែង​។ នាង​បាន​និយាយ​ថា​នៅ​ក្នុង​បទ​សម្ភាស​មួយ​ថា​: «​ប្រសិន​បើ​យើង​រីក​លូតលាស់​អាជីវកម្ម​របស់​យើង​ហើយ​យើង​រីក​លូតលាស់​អាជីវកម្ម​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់​យើង​និង​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​របស់​យើង​និង​ការ​ចូលរួម​របស់​យើង​ដែល​ជា​រឿង​ដ៏​សំខាន់​បំផុត​ដែល​យើង​អាច​ធ្វើ​បាន​»​។ ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​ប​ណ្តា​ល​ឱ្យ​មាន​ការ​ព្រួយ​បារម្ភ​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន​ដែល​ថា​ការ​បង្កើន​ការ​ចំណាយ​នៃ​ការ​ជា​ច្រើន​ដូច​ជា 75 ភាគ​រយ​សម្រាប់​ឆ្នាំ 201​​5 របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​បាន​រួម​តូច​នៅ​ថ្ងៃពុធ​នេះ​ការ​ព្យាករ​ដែល​ថា​ចន្លោះ​ពី​នេះ​ដោយ​និយាយ​ថា​ការ​ចំណាយ​បន្ថែម​ទៀត​ទំនង​ជា​នឹង​កើន​ឡើង 55 ភាគ​រយ​ទៅ 65 ភាគ​រយ​។ ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​បាន​បង្កើត​ហេ​ដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​មួយ​ដែល​មាន​វិសាលភាព​នៅ​ទូទាំង​គេហទំព័រ​ផ្សេង​ទៀត​និង​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទ​ដោយ​ប្រើប្រាស់​ទិន្នន័យ​របស់​ខ្លួន​ដើម្បី​ភ្ជាប់​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដើម្បី​អត្តសញ្ញាណ​បុគ្គល​អនាមិក​នៅ​ទូទាំង​ប​ណ្តា​ញ​។ ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​ក៏​ត្រូវ​បាន​គេ​ដាក់​ការ​សង្កត់​ធ្ងន់​លើ​ការ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​វីដេអូ​ដែល​លេង​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​នៅ​លើ​មតិ​ព័ត៌មាន​ដ៏​សំខាន់​របស់​ខ្លួន​។ ក្រុមហ៊ុន​នេះ​បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​: វី​ឌី​អូ​ត្រូវ​បាន​គេ​មើល​ចំនួន 4 ពាន់​លាន​ដង​ជា​រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ដែល​ភាគ​ច្រើន​នៅ​លើ​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​។ ការ​សង្កត់​ធ្ងន់​លើ​វីដេអូ​នេះ​បាន​ជួយ​ឱ្យ​ការ​ឡើង​ពេញចិត្ត​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​នៅ​ក្នុង​ឧស្សាហកម្ម​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​និង​ការ​កំសាន្ត​, ការ​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​ប្រភព​ប្រាក់​ចំណូល​កំពូល​ទាំង​នោះ​មាន​មួយ​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​ជា​លើក​ដំបូង​។ ព​ត៌​មាន​អំពី​ទូរ​សព្ទ័​ចល័ត​ប្រាក់​ចំណូល 73 ភាគ​រយ​បាន​មក​ពី​ការ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​បាន​កើនឡើង​ពី​ប្រហែល 59 ភាគ​រយ​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​បាន​រាយការណ៍​។ លោកស្រី Sandberg បាន​និយាយ​ថា "យើង​មាន​ក្តី​រំភើប​ណាស់​ថា​យើង​នៅតែ​ប្រាក់​ចំណេញ​នៅ​លើ​ការ​ផ្លាស់​ប្តូ​រ​ទៅ​ជា​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​នោះ​ទេ​»​។ លោកស្រី Sandberg បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ប្រជាជន​កាន់​តែ​ច្រើន​កំពុង​ទស្សនា​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​ជា​រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ជា​មួយ​នឹង​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​បាន​រាយការណ៍​ពី​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​សកម្ម​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់ 936 លាន​នាក់​ជា​មធ្យម​នៅ​ក្នុង​ខែ​មីនា​ពោល​គឺ​កើន​ឡើង 17 ភាគ​រយ​ពី​មួយ​ឆ្នាំ​មុន​។ «​យើង​មិន​គ្រាន់​តែ​បន្ត​កើន​ឡើង​ប្រជាជន​នៅ​លើ​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​នៅ​ជុំវិញ​ពិភពលោក​នោះ​ទេ​ប៉ុន្តែ​ភាគរយ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​ប្រជាជន​ចូល​មក​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​មាន​ការ​កើន​ឡើង​»​។ ប​ណ្តា​ញ​សកល​ដែល​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​សកម្ម​កើន​ឡើង 21 ភាគ​រយ​ប្រចាំខែ 471 លាន​នាក់​នៅ​ក្នុង​ការ​នៅ​តំបន់​អាស៊ី​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន 6,2 ភាគ​រយ​ដល់ 307 លាន​នាក់​នៅ​ក្នុង​តំបន់​អឺរ៉ុប​និង 15 ភាគ​រយ​ដល់ 453 លាន​នាក់​នៅ​ក្នុង​ពិភព​លោក​នេះ​។ នៅ​តែ​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​នៃ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ប្រាក់​ដុល្លារ​ដ៏​ខ្លាំង​មួយ​ដែល​ជា​អ្នក​ប្រើ​ប្រាក់​ចំណូល​ជា​មធ្យម​ក្នុង​មួយ​មក​ពី 11 ភាគ​រយ​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក​នៅ​ត្រីមាស​ទី​បួន​នេះ​។ ការ​លក់​របស់​ក្រុមហ៊ុន Facebook បាន​បរាជ័យ​ក្នុង​ការ​ជួប​ព្យាករ​របស់​អ្នក​វិភាគ​សម្រាប់​ជា​លើក​ដំបូង​ចាប់​តាំង​ពី​ខែ​មេសា​ឆ្នាំ 201​​2 និង​ភាគ​ហ៊ុន​បាន​ធ្លាក់​ចុះ 4,3 ភាគ​រយ​នៅ​ក្នុង​ផ្សារ​ហ៊ុន​បាន​ពង្រីក​បន្ទាប់​ពី​បិទ​ក្នុង​តម្លៃ $ 84.63 ។ ភាគ​ហ៊ុន​នេះ​បាន​កើន​ឡើង 8,5 ភាគ​រយ​នៅ​ឆ្នាំ​នេះ​បើ​ធៀប​នឹង​ការ​កើន​ឡើង 2,4 ភាគ​រយ​នៅ​ក្នុង​សន្ទស្សន៍​ហ៊ុន S & P 500 ។ លោក Colin Sebastain អ្នក​វិភាគ​នៅ Robert W Baird បាន​ថ្លែង​ថា​: «​ក្រុមហ៊ុន Facebook មាន​សក្តា​នុ​ពល​ដ៏​ធំ​នៅ​ក្នុង​អាជីវកម្ម​ជា​យុទ្ធ​សា​ស្រ្ត​ប​ណ្តា​ញ​ផ្សព្វផ្សាយ​របស់​ពួក​គេ​ខណៈ​ដែល​ពួក​គេ​បាន​ចាប់​ផ្តើ​ម​ការ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ការ​បិទ​វែ​ប​សាយ​ជាមួយ​នឹង​វីដេអូ​ច្រើន​ជាង​នេះ​, ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​បន្ថែម​ទៀត​នៅ​លើ​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​និង​បន្ទាប់​មក​កម្មវិធី Instagram និង WhatsApp " & Co "Zuckerberg បាន​ចាប់​អារម្មណ៍​ដោយ​មាន​កាលកំណត់​របស់ Wall Street ដែល​កំពុង​រត់​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​របស់​ខ្លួន​ដោយ​ផ្តោ​ត​លើ​រយៈ​ពេល​វែង​»​។

No comments:

Post a Comment